luni, 20 iunie 2016

With thanks Ladybird

E timpul să strâng pânzele de păianjen. Am revenit!  Yeeeiiii!
Nunta a trecut cu bine și încetul cu încetul revin la vechile plăceri creative. Am început cu felicitări de mulțumire pe care îmi doresc să le trimit măcar câtorva dintre cei care ne-au urat binele pe 21 mai.
Felicitarea asta e prima în care colorez o imagine pe o hârtie kraft în loc de clasicul alb. A fost o provocare foarte plăcută și cu siguranță am să mai experimentez cu această tehnică. 


Ștampilele folosite sunt dintr-un set de la Santoro Gorjuss, pe nume Ladybird. Pentru culoare am folosit creioane de la ‪‎Faber-Castell‬, dar pentru highlights am avut nevoie de un pix cu gel alb, creionul alb era prea șters. Hârtia kraft e marca Docrafts‬ - Papermania și am decis să îi rotunjesc marginile. Pentru sentiment am folosit o ștampilă dintr-un alt set, tot de la Docrafts, pe nume Thanks/Thank you. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu