luni, 9 noiembrie 2015

Stele pentru reusite


Apoi am avut ocazia de a crea ceva special for another crafty friend. Așa că nu puteam să cobor sub nivelul de felicitare zornăitoare! Am preluat parțial modelul anterior (nu pentru că a trebuit să o fac super repede... shhhhhht!!!) dar de data asta cu o fereastră într-o formă deosebită. Felicitări Cristina.

De data asta mi-a fost mult mai ușor să creez fereastra. Am două matrițe de stele pe care le-am așezat concentric pentru a tăia forma galbenă de stea care va deveni rama. Apoi am încercat să folosesc matrița mare pentru a tăia folie transparentă. Din păcate nu a mers :( . Daaaaar mi-a embosat steaua ca apoi să o pot tăia cu ușurință cu ajutorul foarfecelui. Am lipit folia de rama, apoi am tăiat dintr-un carton alb o fereastră cu ajutorul matriței mai mici încercând să o centrez cât mai bine. Am lipit spumă decorativă (cu fereastra-stea de asemenea tăiată) pe spatele cartonului alb astfel încât fereastra să aibă destulă adâncime. 
Am lipit apoi rama peste cartonul alb și când am răsturnat-o am avut spațiul perfect pentru paiete și spirale aurii. Pentru fundalul ferestrei am ales să decorez cu ajutorul tușului Distress în culori de galben-portocaliu un pic de roz și mov. Am stropit din plin cu apă pentru mai mult interes și apoi am lipit această hârtie decorată ca un capac peste fereastră și apoi peste întreaga structură am lipit baza felicitării verticale. 
Când am întors felicitarea înapoi cu fata în sus m-am decis să pun un mesaj simplu de Congratulations din setul Ella&friends de la mamaelephant. sub care am lipit o dungă galbenă din același carton ca și rama. Dar fundalul felicitării arăta muuuult prea simplu așa că am decis that I'm going all the way cu stelele și am ștampilat toată suprafața cu cerneală invizibilă de la VersaMark pentru un aspect subtil. Peste ea am împrăștiat praf sclipitor auriu pentru a le scoate doar un pic mai mult in evidență (din păcare nu se vede în fotografie). 
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu