luni, 2 noiembrie 2015

Mai nou vad stele

Uite că am trecut la felicitări cu steluțe. Două variante pentru același fericit. Una mai jucăușă sub forma de stea dimensionala din partea noastră și una mai oficiala, dar cu câțiva stropi de transpirație imortalizați. Au marcat succesul medicului Bogdan C. la doctorat


De data asta m-am întrecut pe mine însămi. O felicitare sub formă de stea, fie ea micută, e grozavă! 
În sfârșit mi-am folosit la maxim matrițele. Am tăiat 2 stele din carton albastru la dimensiunea maximă și le-am lipit în partea superioară pentru a realiza baza felicitării. Apoi am folosit 2 stele concentrice de dimensiuni mai mici pentru a-mi tăia din hârtie decorativă o stea cu o gaura sub formă de stea in centru. I-am oferit apoi dimensiune îndoind-o și aplicând buretei adezivi la colturile interne. Dedesuptul ei am așezat un cartol cu sclipici argintiu. Pentru mesaj am folosit o matrita de banner pe care am scris simplu de mână: You did it! Toate matrițele sunt de la firma Docrafts, linia Xcut. 
Pentru felicitarea oficială am folosit altă matriță care taie simultan un rand de steluțe. L-am așezat pe diagonală pe fundalul alb astfel în cât la extragerea steluțelor am rămas cu ferestre, pentru adancimea acestora am așezat tot fundalul pe burete dimensional. În spatele ferestrelor am așezat o fâșie de hârtie pe care am colorat-o cu ajutorul cernelelor Distress (Evergreen, Peacock feather și Broken china).

Pentru a oferi interes am stropit-o discret cu apă, am aplicat praf discret sclipitor și cu ajutorul lacului de la Glossy Accents am adăugat mici perluțe tranparente menite să simulețe picuri de apă. 
Pentru mesaj am folosit parte dintr-o ștampila de la mamaelephant setul Ella&friends, un simplu Congratulations. 
Hope you like them.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu