vineri, 6 noiembrie 2015

Floare zornaitoare

Pentru că a trecut destul timp de la ultima felicitare zornăitoare și pentru că aveam o ocazie deosebită de a-mi arăta aprecierea către o colegă. O felicitare roz, veselă și plină de paiete sclipitoare.

Vroiam demult să încerc acest design. Dar m-am codit din cauza lipsei de matrițe... dar acum trebuia să încerc. 
Așa că am început cu ce e mai greu. Să tai un cerc îngust atât din hârtie cât și din burete dimensional. A ieștit.. un pic cârpit dar nu se observă :P , am lipit între ele folie transparentă și am trecut la fundal. Care e partea cea mai distractivă, să te joci cu cerneală Distress (spun sugar, shaded liliac and scattered straw) pe care să o stropești din plin cu apă pentru interes crescut. Am așezat discul astfel decorat in spatele ferestrei după ce am umplut spațiul dintre ele din plin cu paiete albe, roz, transparente și vre-o trei spirale aurii. Am adăugat o bordură roz cu ajutorul unei matrițe de scallop circle de la cArt-Us. Tot acest ansamblu a fost așezat pe o bază de felicitare pătrată din carton alb. 
Pentru mesaj am folosit ștampile împreună cu cerneală permanenta Staz-on albă pe care am aplicat-o direct pe folia transparentă. 
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu