sâmbătă, 3 octombrie 2015

Hipopotami indragostiti

Nu pot să mă satur de hipopotamul ăsta! E atât de scump! 



Astăzi am vrut să încerc mai multe tehnici, dar în special vroiam neapărat să încerc să ștampilez în oglindă. Așa că am pus mâna pe hipopotamul din setul Year Four de la Lawn fawn și i-am făcut o parteneră. Pentru a realiza inversarea tot ce trebuie să faci e să aplici ștampila tușată pe spatele unei ștampile de silicon ceva mai mare decât imaginea ta. Spatele este întodeauna neted așa că imaginea e aplicată la fel ca pe hârtie. Apoi am luat ștampila și am aplicat-o cu spatele pe hârtie pentru transfer. Și uite așa am imaginea în oglindă. Din cauză că am folosit o suprafață în plus de transfer al tușului, noua imagine n-a fost cea mai grozavă, dar nu e nimic din ce un stilou subțire cu tuș negru nu poate rezolva. Apoi am creat niște inimioare din setul Little bits de la Wplus9 Design și am colorat toate imaginile cu markere Copic.
Pentru fundal mi-am încercat mâna cu o tehnică de embosare prin pastă. Și în plus am colorat discret acea pastă în culori de verde mentol, galben și roz pal cu mici cantități de cerneală Distress (evergreen bough, scattered straw și spun sugar). Pentru a realiza bulinuțele am folosit un șablon de la Memory Box - Mini Dots. Am aplicat pasta dintr-un colț în altul: verdele se suprapune un pic peste galben, acesta peste roz (care în poză nici nu se observă...uff) și apoi am revenit la galben și verde. Am lăsat pasta să se usuce complet înainte de a continua.
Un fundal deosebit zic eu. Numai pun pentru scena simplă cu animăluțe și inimioare. Am decupat imaginile cu foarfeca și le-am aplicat pe felicitare cu spumă dublu adezivă, aceasta fiind metoda prin care știam sigur ca le pot atașa de o suprafată puternic neregulată cum e cea embosată.
Apoi am creat un banner dintr-o fâșie de hârtie. Am delimitat zona care trebuia să conțină mesajul, capetele le-am tăiat sub formă de stegulețe și le-am aplicat dedesupt, iar coluțurile le-am rotunjit.
 Pentru mesaj... habar nu aveam ce să scriu. Niciuna din ștampile nu se potriveau. Așa că am luat știloul cu tuș negru șiiii... bineînțeles că numai în engleză îmi veneau idei. Dar pănâ la urmă majoritatea tinerilor care ar oferi o astfel de felicitare știu engleză. Așa că ”Let's be cute together!” s-a dovedit a fi perfect.
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu