miercuri, 9 septembrie 2015

You tied the knot !


Ok... am mai făcut o felicitare pentru nuntă. Dar trebuia! E una specială ;) ! Culoarea nunții era Galben... nu puteam să refuz provocarea !
Mesajul e scris de mână ceea ce... se vede de la o poștă pentru că încă nu am un scris foarte frumos (deh... scris de medic, ce să fac). Dar mi-a plăcut atât de mult ideea de ”tied the knot” încât trebuia să o reproduc. Imaginea și mesajul sunt inspirate de un set de ștampile de la lawn fawn numit Happy Wedding care este pur și simplu superb... dar încă nu am făcut o investiție în el. Aveam în schimb setul Year Four de unde am folosit pasărea. A trebuit să învăț ștampilatul în oglindă, dar pentru o imagine așa de mică nu a fost greu. Inimioara și pălărioara sunt și ele desenate de mâna (true handmade). Pentru floricică am folosit una din setul Hello baby de la aceași firmă.  Am mai răspândit câteva paiete virtuale din setul Little bits de la Wplus9 Design și a fost gata felicitarea. Am aplicat-o pe un carton colorat luat mai demult de la Lidl în culoarea vie a nunții și a fost bună de pus în plic.
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu