vineri, 4 septembrie 2015

Unforgettable shaker

In sfarsit mi-am facut curaj sa imi consum paietele intr-o felicitare-zornaitoare sau mai bine zis shaker. Pentru ca termenul original este intotdeauna mai bun !
Mi-a placut foarte mult mesajul din aceast set- Ella & friends de la mamaelephant asa ca am hotarat sa il pun in evidenta prin tipul de felicitare "unforgettable". A ajuns la nepotelul meu si sper ca o zornaieste cu placere.
Si animalutele sunt din acelasi set, colorate cu Copics, cele mai adorabile stampile de pe planeta !
Pentru iarba am folosit o matrita de la lawn fawn si tot cu ajutorul matritelor am realizat fereastra pentru zornaitoare. Dintre toate parca rama ferestrei nu imi place. Iese un pic prea tare in evidenta... poate trebuia sa incerc alb pe alb....
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu