vineri, 11 septembrie 2015

hiPPo Birdie to you


Cred că asta e cea mai adorabilă felicitare pe care am realizat-o până acum !!! O iubesc, e pur si simplu atât de simplu și de efect. Și mesajul ! La ce se mai pot gândi unii creatori !
It's an amazing pun.
Imaginile sunt din minusculul set de ștampile de la Lawn Fawn numit Year Four (in fiecare an lanseaza un set de celebrare). Le-am colorat cu markere Copic și le-am așezat pe un fundal colorat cu în stil acuarela folosind cerneală Distress (Mowed lawn pentru iarbă și Peacock feathers pentru cer). Pentru a realiza linia orizontului în fire de iarbă am folosit o matriță tot de la Lawn Fawn numită Grassy Border pentru a-mi tăia o hârtie de mascare. Am aplicat jumătatea pentru cer și am colorat intens iarba. Apoi am aplicat cealaltă jumătate peste iarbă, după ce s-a uscat cerneala, și am colorat in degrade cerul. Eu zic că mi-a ieșit foooarte bine ! :D
Am adăugat mesajul din set pe un mic banner în josul imaginii. Pentru baza felicitării am folosit carton portocaliu deschis pe care am creat un tipar din buline (polka dots) albe. Am finisat proiectul rotunjind colțurile atât ale tablouașului cât și ale felicitării.
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu