vineri, 4 septembrie 2015

Happy shower


Am ajuns sa particip la inca un bridal shower si trebuia sa am o felicitare potrivita ocaziei... chiar daca poate termenul de shower nu e cel mai potrivit... mai degraba petrecerea burlacitelor :D.

Imaginea adorabila este realizata cu ajutorul unui set de stampile- Photo Bomb de la firma mamaelephant.  Trebuie sa o scot mai des din cutie pentru ca au inceput si la noi sa prinda avant selfie-urile. Am colorat-o cu ajutorul cariocilor Copic si am reusit sa le combin astfel incat sa mai creez 1-2 culori care imi lipseau. Sunt Atat de scumpe! Se vede ca n-am avut maro inchis? (click pe imagine pt marire). Sub poza cel mai potrivit era mesajul "din partea tuturor" din acelasi set, dar vroiam neaparat sa am un mesaj-titlu principal scris alb pe negru. Am o eterna batalie cu aceasta dorinta pentru ca pigmentul alb pe care il folosesc nu e destul de opac sa fie lizibil, si pentru ca inca nu am o pudra de embosare alba fina care sa imi elimine problema cernelei... Mesajul face parte din setul Hello Baby de la firma lawn fawn. Pana la urma cu destule straturi de pix alb deasupra am reusit. Am mai adaugat un fundal simplu care sa... hmmm justifice cuvantul shower ;P
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu