duminică, 27 septembrie 2015

Ella for the baby


 Am ceva experiență în felicitări de botez, dar aceasta este prima pentru o viitoare mămică, sărbătorind vestea sarcinii. The bun in the oven. O colegă m-a contactat, mi-a zis că i-au plăcut animăluțele din felicitările precedente și m-a rugat să creez una în care animăluțele să sărbătorească venirea bebelușului. Și-ar fi dorit să fie și o barză prezentă... dar din păcate nu aveam una potrivită :( .

Dar aveam un set de ștampile pe această temă, respectiv unul de la Lawn Fawn - Hello Baby. De acolo am luat ”the bundle” și zorbăitorea. Restul imaginilor sunt din preaiubitul set Ella & Friends de la Mamaelephant. Le-am colort cu markere Copic și după ce le-am decupat, am așezat scena pe un fundal colorat prin tehnica acuarelelor cu ajutorul cernelei Distress (peeled paint și peacock feathers). Pentru mesaj am creat un steguleț simplu alb pe care am folosit ștampile din setul Hello baby.
Sunt foarte mulțumită de rezultat mai ales că felicitarea a fost făcută cam pe fugă.
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu