duminică, 27 septembrie 2015

Antiteză

În sfârșit o felicitare de care sunt deosebit de mândră. De ce? Pentru că mi se pare foarte dificil să combini elegantul cu imagini simple și jucăușe. Și mai ales pentru că îmi doream de foarte mult timp să folosesc această matriță pentru embosat din fundal și niciodată nu îmi ieșea felicitarea. Nici măcar nu mai știu de la ce firmă e cumpărată... atât de demult stă în dulap. Și e atât de fumoasăăăă ! Am nevoie de mai multe idei cum să o folosesc.
Am creat un mic tablouaș cu ajutorul setului de ștampile Love You a Latte de la Lawn Fawn. L-am colorat cu markere Copic, cu cariocile Distress (Mowed lawn) iar pentru cer am folosit tuș VersaColor sky blue. În fundalul embosat am creat o fereastră rotundă în spatele căreia am așezat imaginea. Simțeam nevoia unei borduri așa că am creat una cu ajutorul pixului alb de la Signo.
Pentru mesaj am folosit o ștampilă din setul Photo Bomb de la Mamaelephant la care am colorat literele în aceași schemă de culori ca și tabloul, apoi l-am decupat ca banner pe care l-am așezat orizontal sub fereastă.
Ceva totuși lipsea și atunci m-am decis să aduc câteva paiete simple, albe și transparente. Am așezat două de-o parte și de cealaltă a mesajului. Și alte câteva am răspândit pe cerul imaginii.
La final am o felicitare încărcată, cu multă dimensiune atât prin embosare, diferenta de nivel a ferestrei și deasupra și paiete... dar armonioasă. Și, sper eu, potrivită pentru o doamnă deosebită.
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu